Szervezeti egység: Szervezet és termék minőségbiztosítás
Munkaidő: teljes munkaidő
Helyszín: Budaörs vagy Dunaújváros, lakóhely szerint választhatóan, valamint projektjeinken
Munkaszerződés: határozatlan időre
SZERVEZET FOLYAMATELLENŐRZÉSI ÉS -FEJLESZTÉSI VEZETŐ
Ha hisz abban, hogy a jól szervezett folyamatok a siker alapkövei, nálunk a helye!
Álláslehetőséget kínálunk a tárgyban megjelölt munkakör betöltésére, amennyiben:
- tapasztalattal rendelkezik a szervezet működéséhez kapcsolódó szabályok ellenőrzésében, hiányzó szabályok kialakításában, bevezetésében
- motiválja, hogy munkájával érdemben hozzájárulhat a munkafolyamatok minőségének és hatékonyságának javításához
- munkafolyamatokat segítő szoftverek fejlesztésében jártas
- rendelkezik építőipari tapasztalattal
MIVEL FOGLALKOZUNK?
A Grabarics Építőipari Kft. 1993-ban alakult Dunaújvárosban, családi vállalkozásként. Cégünk a több évtizede mutatkozó dinamikus fejlődése révén mára a magyarországi építőipar meghatározó szereplőjévé vált és jelenleg is számottevő szerepet tölt be a magyarországi építési piac képviselői között, mindeközben megőrizte családias légkörét.
Generálkivitelezőként teljes körű szolgáltatást nyújtunk a magasépítés területén. A legváltozatosabb referenciák jelzik utunkat a magán- és az állami beruházások területén, melyek méltó módon mutatják be tudásunkat, képességeinket, felkészültségünket. Referenciáink nagy részét ipari létesítmények, logisztikai központok, közintézmények, szálloda- és lakóépületek, kereskedelmi célú ingatlanok komplex megvalósítása alkotják. Magasan képzett szakembereinek, széles szolgáltatási portfóliójának és jelentős saját erőforrásainak köszönhetően a Grabarics Kft. hatékonyan képes megfelelni a felmerülő építőipari szolgáltatási igényeknek.
Célkitűzésünk a folyamatos fejlesztés és fejlődés, a Cégcsoport dinamikájának hiteles hordozása.
Csatlakozzon hozzánk Ön is!
MIRE SZÁMÍTHAT NÁLUNK? A CSAPAT:
Alakulásunk pillanatától kezdve jellemző ránk a hosszútávú gondolkodás, a vállalatunk folyamatosan fejleszt és fejlődik. Vezetői szemlélet a további szakmai sikerek elérése, továbbképzések biztosítása, munkatársak megbecsülése, anyagi biztonság elérése céges és egyéni szinten egyaránt. Tulajdonosi cél, hogy még inkább elmondhassuk magunkról, az egyik legjobb magasépítő cég vagyunk az országban.
Csapatunk korosztályos összetétele vegyes, egy azonban közös mindenkiben: egy szekeret húzunk! Itt mindenki tudja, hogy a cég sikere egyben kulcsa a személyes sikerélménynek is.
Közösségépítő programjaink:
- karácsonyi ünnepség; jubilálók köszöntése; év dolgozói kitüntetések átadása
- Grabarics Presszó: zárt Facebook csoport interaktív közössége
- társadalmi felelősségvállalás kereteiben állatmentő szervezetek és nehéz helyzetű családok támogatása;
- hagyományőrző rendezvényeink: horgászverseny, GrabaFeszt Családi Nap, focibajnokság, céges csapatépítő programok, bokrétaünnepségek
- saját projektek látogatása, gyárlátogatások, szakmai kiállításokon történő részvétel
MIVEL TELNEK MAJD A HÉTKÖZNAPJAI, HA CSATLAKOZIK HOZZÁNK?
Feladata a szervezet működéséhez kapcsolódó szabályozások ellenőrzése, hiányzó szabályok kialakítása, bevezetése és a munkafolyamatok minőségének biztosítása, a nem megfelelőségek feltárása és korrigálása, valamint az ezekhez kapcsolódó riportálás, javaslattétel és dokumentációk naprakészen tartása.
Szervezet folyamatfejlesztési vezetőként feladatai:
- eléri, hogy a szervezet minden területén legyen írott folyamat szabályozás
- biztosítja, hogy a jó minőségű és hatékony munkavégzéshez szükséges tudás átadásra kerüljön a munkavállalók részére
- eléri, hogy a szervezet minden területéről legyen objektív visszajelzése a szabályozott folyamatok szerinti munkavégzésről
- nem megfelelőség esetén meghatározza a szükséges korrekciót és előterjeszti a vezetője felé
- elfogadott korrekciós intézkedés esetén eléri, hogy a korrekció végre legyen hajtva
- a szervezet működésével kapcsolatos visszajelzések alapján javaslatot készít új szabályok bevezetésére, vagy a meglévő szabályok módosítására vonatkozóan, melyet előterjeszt a vezetője felé
- elfogadott javaslat alapján eléri, hogy az új szabály, vagy a szabály módosítás elkészüljön, kiadásra és szervezetben bevezetésre kerüljön
- javaslatot tesz a vezetője felé az éves ellenőrzési tervre, melynek jóváhagyása esetén eléri annak betartását
Belső folyamatellenőrként a feladatok:
- teljeskörűen megismeri és készség szinten elsajátítja a szervezet működéséhez kapcsolódó összes szabályozást
- teljeskörűen megismeri és készség szinten elsajátítja a szervezet működéséhez kapcsolódó összes szoftvert
- elkészíti az éves belső folyamat ellenőrzési tervet, melyet előterjeszt vezetője felé
- a jóváhagyott éves belső folyamat ellenőrzési terv alapján megszervezi és végrehajtja az ellenőrzéseket
- az ellenőrzések során történt megállapításokról írásos riportot készít, melyben javaslatot tesz a nem megfelelőségek korrekcióira, továbbá az ellenőrzés alapján értékeli az ellenőrzött személyt
- kontrollálja az ellenőrzések eredménye során általa kért korrekciós tevékenységek megtörténtét és eredményét
- abban az esetben, ha a tapasztalt nem megfelelőség azonnali korrekciójára nincs lehetőség, vagy folyamatosan visszatérő nem megfelelőséget tapasztal, úgy javaslatot készít és terjeszt elő a vezetője felé a tapasztalt nem megfelelőség korrekciójára, illetve a nem megfelelőség újbóli előfordulását megakadályozó esetleges képzésekre
- vezetője utasítására időszakos és ad-hoc jellegű kimutatásokat, elemzéseket, utókalkulációkat készít
- aktívan részt vesz a szervezet folyamatainak és szoftvereinek fejlesztéseiben.
- feladata az ügyvezetői utasítások kontrollja, mely alatt az ügyvezetői utasítások előkészítését, egyeztetését, véglegesítését, kiadását és archiválását értjük a kapcsolódó nyilvántartás naprakész vezetése mellett
MINDEZT HOL KELL ELVÉGEZNI?
Központi munkavégzési hely: 2400 Dunaújváros, Papírgyári út 30/D. vagy – lakóhely szerint választhatóan – a 2040 Budaörs, Szabadság út 117. (Budaörs Office Park). Ezen felül a munkavégzés projektjeink aktuális helyszínein is történhet.
MUNKAIDŐ:
Hétfőtől csütörtökig 07.00-től 16.00-ig, pénteken 14.00 óráig. Home Office munkavégzésre nincs lehetőség.
MIKOR ÉRDEMES HOZZÁNK JELENTKEZNIE?
A feladatra olyan felsőfokú végzettséggel rendelkező szakembert keresünk, aki jó helyesírással és jó fogalmazó képességgel rendelkezik, legalább 5 éves tapasztalattal bír építőipari kivitelezésben, legalább 5 éves tapasztalattal bír minőségirányítási rendszerek működtetésében és belső ellenőrzések végrehajtásában, valamint kiváló rendszerszemlélettel, dokumentációs készséggel és a szervezeti szabályozások, illetve ezt segítő szoftverek fejlesztésében való jártassággal rendelkezik.
ELVÁRÁSAINK:
– főiskolai vagy egyetemi diploma, preferált szakterületek:
- építő- vagy építészmérnök,
- vagy magas/mélyépítő technikus más szakirányú felsőfokú végzettséggel együtt, mint például: minőségügy/minőségirányítás, műszaki menedzsment, gazdálkodás-menedzsment, pénzügy és számvitel, vállalati gazdaságtan
– minimum 5 év építőipari és 5 év minőségirányítási/belső ellenőrzési tapasztalat, valamint hasonló munkakörben szerzett szakmai jártasság az alábbi területeken:
- minőségirányítási rendszer működtetésében vagy fejlesztésében
- belső auditok végrehajtásában, dokumentálásában
- szabályzatok készítésében, bevezetésében és azok betartatásában
- vállalkozási szerződések előkészítésében
- vállalati folyamatfejlesztési projektekben
– digitalizációra és digitális fejlődésre nyitottság, szervezet működését segítő szoftverek fejlesztésében való szakmai tapasztalat
– magabiztos szoftverismeret (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Cloud, dokumentum kezelő rendszerek)
– B kategóriás jogosítvány, utazási hajlandóság
ELŐNY:
- jó, vagy kiváló minősítéssel megszerzett diploma
- dokumentáció kezelő rendszerek (pl. MyPlan, Plandoc, Dalux, RIB) ismerete
- ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 rendszerek ismerete, ezekhez kapcsolódó képzések
- belső auditor tanúsítvány
- Lean / Six Sigma alapismeretek
- nagyvállalati környezet
- aktív angol nyelvtudás legalább középszinten
SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK:
Megbízható, munkájára igényes, önálló- ugyanakkor csapatmunkára is kész, feladatorientált munkavégzésre összpontosító kollégát keresünk csapatunkba, az alábbi képességekkel:
- rendszerszemlélet – a szervezeti működés egészének átlátása
- kiváló dokumentációs készség – riportírás, szabályzatalkotás
- határozott fellépés, jó kommunikáció – különösen a szabályok érvényesítéséhez
- elemzőkészség – hibák gyökérokának feltárása, kimutatások készítése
- IT-érzékenység – új szoftverek megértése, digitális eszközök használata
- megfelelő konfliktuskezelés
MIÉRT ÉRI EZ MEG ÖNNEK? JUTTATÁSAINK:
- céges autó (próbaidő után)
- havi bruttó 1.200.000 – 1.500.000 Ft személyi alapbér (végzettség, tapasztalat, előnyökben felsoroltak alapján)
- éves bónusz (a személy éves teljesítményétől és adott üzleti év eredményétől függően)
- havi 30.000 Ft értékű SZÉP kártya
- 300.000 Ft/év értékű egészségbiztosítási csomag a próbaidő után
- minőségi munkavédelmi felszerelés
- notebook és telefon
- a beilleszkedést segítő alap- illetve posztra képzési program; belső képzések
- közösségépítő programok
- kiszámítható jövő, biztos háttér
HOGYAN TUD JELENTKEZNI?
Csatlakozzon a Grabarics Kft.-hez, és legyen kulcsszereplő a minőségi, hatékony építőipari folyamatok kialakításában és fejlesztésében!
Kérjük, küldje el még ma magyar nyelvű önéletrajzát az allas@grabarics.hu e-mail címre! Motivációs levél csatolása nem feltétel, de örömmel vesszük.